Μπεάτα Ασημακοπούλου, 20 Απρ. 2009

https://i2.wp.com/img.pathfinder.gr/clubs/images/85/373585/960.jpgΗ Μπεάτα Ασημακοπούλου έχει χαρακτηριστεί ως «η Αρχοντογυναίκα» του ελληνικού θεάτρου και του κινηματογράφου. Και βέβαια όχι άδικα, αφού το σοβαρό, αρχοντικό και δωρικό παίξιμό της, ο αδαμάντινος χαρακτήρας της, η αριστοκρατική της φυσιογνωμία δικαιώνουν τον κολακευτικό τίτλο που της έχει αποδοθεί.
Γεννήθηκε το 1932 στην Αθήνα και σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Τάκη Μουζενίδη. Η πρώτη εμφάνισή της στο θέατρο έγινε το 1955, στη μουσική κωμωδία «Δημόσιο Σκάνδαλο», δίπλα στον δάσκαλό της Τάκη Μουζενίδη σε μία περιοδεία στην Κωνσταντινούπολη. Την ίδια χρονιά έκανε και την παρθενική της εμφάνιση στον κινηματογράφο, στην ταινία «Καταδικασμένη κι από το Παιδί της».

Ακολούθησε μία μεγάλη καριέρα με τους μεγαλύτερους θιάσους πρόζας του θεάτρου και ανάλογη πορεία στον κινηματογράφο, παίζοντας συνολικά σε 40 ταινίες, 27 από τις οποίες σκηνοθέτησε ο σύζυγός της Ορέστης Λάσκος. Στη Φίνος Φιλμ έπαιξε σε τέσσερεις ταινίες με πιο σημαντικές της παρουσίες στις ταινίες «Για Ποιον Χτυπά η Κουδούνα» του Λάσκου και «Η Καφετζού» του Σακελλάριου.
Κατέχει το ρεκόρ να έχει συμμετάσχει και στα πέντε ανεβάσματα του θεατρικού έργου «Κρατικές Υποθέσεις», του Λουί Βερνέιγ, με πρώτη το 1962 και τελευταία το 1988, ερμηνεύοντας πάντα τον ρόλο της συζύγου, Κας Ράσσελ! Οι ρόλοι της συζύγου και της αριστοκράτισσας κυρίας ταίριαζαν απόλυτα στο στυλ της Μπεάτας Ασημακοπούλου, για αυτό άλλωστε οι περισσότερες ερμηνείες της ήταν ανάλογων ρόλων.

finosfilm

Advertisements
This entry was posted in ΑΦΙΕΡΩΜΑ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΘΟΠΟΙΟΙ. Bookmark the permalink.