120% αυξήθηκαν τα έξοδα Προβολής και Διαφήμισης της ΕΥΔΑΠ, από το 2015 στο 2016

«Πείτε μου γιατί η ΕΥΔΑΠ δίνει διαφήμιση» φώναζε παλιότερα ο Τσίπρας. «Για το νεράκι;»

https://omadaalithias.gr/sites/default/files/styles/responsive_880x/public/images/2017/04/truthteam_posters_0.png?itok=hrPis7lh

Κανείς δεν καταλαβαίνει γιατί -ειδικά σε τέτοιες περιόδους- πρέπει να διαφημίζεται η ΕΥΔΑΠ.
Την ίδια απορία είχε και ο Αλέξης Τσίπρας στο προόσφατο παρελθόν (ως πρωθυπουργός μάλιστα!)

Αντί να περικόψει την διαφήμιση τι έκανε όμως; Την αύξησε κατά 120%. Όπως πάντα τα αντίθετα.

Από το 2015 στο 2016 είχαμε αύξηση 120% στα έξοδα προβολής και διαφήμισης και αύξηση 27,5% στις αμοιβές και τα έξοδα παράστασης μελών του ΔΣ

  • Έξοδα Προβολής & Διαφήμισης ΕΥΔΑΠ: 2015: 794 χιλ. 2016: 1.747 χιλ., (αύξηση 120%)
  • Αμοιβές και έξοδα παράστασης μελών ΔΣ: 2015: 153 χιλ. 2016: 195 χιλ., (αύξηση 27,5%)

Υπενθυμίζουμε ότι ο διευθύνοντας σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ Γιάννης Μπενίσης είναι σύντροφος της Ρένας Δούρου, ενώ είχε διοριστεί τις ημέρες του δημοψηφίσματος του Ιουλίου 2015.

Κάποιες από τις διαφημίσεις της ΕΥΔΑΠ, κατέληξαν και στο Documento του Κώστα Βαξεβάνη

https://omadaalithias.gr/sites/default/files/c9spid0xkaq0sb3.jpg
https://omadaalithias.gr/sites/default/files/c9spidbxsaeresw.jpg

Περισσότερες πληροφορίες, στο άρθρο του Πέτρου Μπαστέα, μέλους του Δ.Σ. του Συλλόγου Προσωπικού και της γραμματείας του ΣΕΚΕΣ

omadaalithias.gr

Advertisements
This entry was posted in ΑΘΛΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, Ε.ΥΔ.Α.Π., ΚΛΕΦΤΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΣΥΡΙΖΑ. Bookmark the permalink.